Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, December 9, 2010

Tugasan Yang Perlu Disiapkan AIP Online Survey

Post entry kali ini aku nak ceritakan sedikit pasal tugasan yang aku sertai untuk Online Survey mengenai barang kegunaan harian..

Ini laman webnya.. dibawah


Jenuh jugak aku nak sediakan jawapan kepada soalan yang pihak AIP bagi neh... tapi alhamdulillah dapat juga aku menghabiskannya dalam masa dekat 2 jam la jugak.

Sepatutnya tak perlu masa sampai macam tu punya lama, kalau mengikut apa yang pihak AIP bagi aku hanya perlukan setengah jam saja untuk menjawabnya, Servey tu pihak AIP dah hantarkat aku seminggu yang lepas, aku dah listkan tapi tak sempat nak habiskan ,bila dapat email suruh aku jawab secara online mau jenuh jugak aku dok pikir list yang aku telah senaraikan tu... grosot2.

Betulah seperti kata perpatah sediakan payung sebelum hujan.... boleh ka aku guna peribahasa tu... kita boleh la kot no..sebab aku prepair jawapan sekerat jalan tak habis semua list yang aku dah pilih hari tu..ahaks padan muka aku neh... nak sangat kan dah kelam kabut.. maribut...Moral of the story kena buat persedian awal... kalu tak kantoi.....

itu la story aku kali ini yang dok mengadap laptop sambil belek kertas soklan survey untuk cari jawapan  soklan survey tu sampai sakit belakang aku neh..



Start your posting here


online counter

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.