Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Saturday, December 4, 2010

Celcom Ader Wat Promosi Lagi...Adus Aku Nak Juga!!!!

Celcom oh Celcom kenapa la ko rajin sangat wat promosi macam nie sekali arrr... huhuhuhuu, mentang2 la aku kekurangan fulus sekarang ni depa pulak kuat wat promosi...  waaaaaaaaa

Lagi sekali kalau aku cerita panjang lebar pun rasanya cukup tak best apa kata korang saja yang masuk tengok ke Celcom website dan belek2 apa yang dia nak bagi murah murah sangat tu... ahaks.

Adoi .... Blackberry Bold 9780 dan Blacberry Torch 9800 tu... takkan korang lansung tak berkenan kot


Huh... kalau aku banyak duit mau aku sambar jer kedua dua model tu pastu selit dua-dua sekali kat pinggang biar dia berkokok kiri kanan...ahahahahaha.. buat ala ..ala koboi sket... 



online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.