Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Friday, December 3, 2010

Ronda Ronda Kota Raya

kali nie aku nak cerita satu cerita yang sepatutnya aku post kat sini pada 2  hari yang lepas , ini gara2 aku gi ronda-ronda Kota Raya sambil melawati kedai-kedai nombor ekor motorsikal yang terdapat di arah jalan pergi dan balik semasa Program Ronda-ronda kota raya aku nie..

Penjalanan kami bermula pada pukul 2 ptg ahaks....naik keter limosen aku ler...hanya aku dan anak aku yang sulong jer aku ajak gi ronda-ronda kota raya wat kali ini sebab anak aku yang nie bab motor atau keta nie dia cepat hapal nama keta-keta yang lalu lalang dan keta yang memotong limosen aku neh.

Semasa di akhir program ronda2 kami nie aku ke destinasi kedai motor yang terakhir yang kami akan masuk untuk layan blues ahaks.. semasa aku nak masuk ke koner yang menuju ke arah kedai motor destinasi terakhir kami maka terjadi satu kemalangan yang melibatkan antara sebuah keta dan motorsikal, kejadian nie berlaku di depan mata aku dan anak aku nie.

Kejadiannya bermula begini " semasa nak masuk kesimpang yang menuju ke kedai motor tersebut aku berada di belkang sebuah kereta Nissan Sunny kaler hijau yang sama beratur nak masuk kelorong hadapan, apa bila line sudah clear tak ader keta yang datang dari arah kiri kereta Nissan Sunny tu pun melintaslah bila nak masuk ke lorong hadapan tetiba ader satu motosikal di pandu dengan agak laju la jugak dan terus merempoh kereta tersebut.... kedebushhhhhhh .. berkecai cover depan motor dan juga tayar depan motor tercabut... taim tu aku dan anak aku terkezut bukan main...cuma tak terkezut beruk jer masa tu...ahaks. Ini gambar kemalangan tersebut diambik dengan kamera handpon lama aku.." tengok kat bawah nie..


penungan motosikal teruk jugak aku  tengok macam 50-50 jer tu ahaks..., aku taka mau tumpang sibuk pada kejadian tu jadi aku beredar dari kawasan tu beberapa minit kemudian dan terus pergi ke kedai motor yang hendak dituju tadi..


Ok la bang belek betul betul sebelum buat pembayaran beli motor tu, tengok tu betapa kosentretnya depa dok belek motor kot-kot ada cacat cela pada motor tu leh la minta tukar ka repair ker dati kedai motor.


Anak aku pun sebuk jugak dia tengok motor tu... " oit nak beli ker "... heheheheh.. ok la tu.. Motor sekkenhen jer harga dia RM 3250 model Yamaha Lagenda tahun 2008, ijin bagus semua part masih original dan aku sempat try tunggang motor tu dengan anak aku sekali... fuhhhh best sedap makan try motor tu lancar jer jalan motor tu..





online counter

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.