Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Friday, December 24, 2010

Blogwakling Software Percuma.... Apa.. Percuma ?

Hari aku pun nak share jugak satu software untuk korang yang rajin wat blogwalking,  aku sebenarnya bukan rajin sangat pun ..tapi dah ada software ni kira senang la sket aku nak lawat blog-blog rakan rakan.. tak la payah nak cari url blog kawan2 , bila ada kawan lawat blog kita pastu kita copy dia punya url dan add masuk dalam software blog walking neh.. senang kan pastu kita klik jer link yang ada dalam software tu.. macam kacang jer..

Software neh di hasilkan oleh Abang Edy dari Blog@Sepaku. 

" Credit pada hazwan dot com utk gambar nie "

Aku download software dari blog hazwan dot com ,stelah penant aku cari kat pak cik google tu akhirnya aku jumpa juga software blogwalking yang sesuai untuk aku, dan aku rasa sangat berpuas hati bila guna software neh.. walaupun ia percuma tapi sangat berbaloi... apa kata korang download dan guna software neh


" Cara nak guna pun sangat senang.tak perlu install tak perlu apa.lepas korang download just run and start doing your blogwalking.klik link yang pertama then secara automatik korang akan dibawa ke blog tersebut.setiap link yang telah di klik akan hilang ari senarai tu dan masuk dalam 'visited link'dekat tab setting. then kalau nak tambah atau delete mana-mana link yang korang tak berminat pun boleh tengok dekat tab setting ada 'add link' dan 'delete link'.akhir sekali bila dah habis semua link korang lawat, pergi dekat tab setting then klik 'reset visited link' untuk retrieve semula semua link tadi.senang kan?selamat mencuba."

Ayat di atas aku copy dan paste dari blog hazwan dot com tu ler.. heheheheh malas nak wat karangan pasal cara nak guna software tu..ahaks (aku bagi kerdit sajer la kat dia)

Lagi banyak korang wat blogwalking lagi banyak traffic korang nanti...kalau ader iklan Nuffnang lagi cepat dapat duit... ermmm boleh ker wat camtu.. aku pun tak tau laa... kira boleh la kot no...ahaks

Okey la Selamat mendownload dan mencuba software neh...


online counter

2 comments:

  1. singgah sini ea.. tq singgah kt belog me

    ReplyDelete
  2. ok juga ni .. aku nak mula rajinkan diri wat blogwalking semula ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.