Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, December 8, 2010

Jom Terbang Ke New Zealand Hanya RM 199

Sekarang nie ramai orang telah merancang untuk Cuti-cuit dalam Malaysia dan juga merancang untuk cuti-cuti di luar negara.

Bagi yang plan nak bercuti keluar negara tu aku rasa baik korang try tengok yang nie , sedang buat tambang murah lagi berbaloi-baloi bagi yang nak bawa keluarga melancong keluar negara cuba terbang bersama Air Asia.


Air Asia nie dah memang terkenal dengan tambang murahnya jadi apa lagi Jomla Terbang Dengan Air Asia, sekarang ni tengah promosi Terbang Ke New Zealand hanya RM199 sahaja.

Nanti di sana korang boleh lawati dan lihat seperti gambar2 kat bawah neh..

alam semualjadi yang masih segar

pemandangan yang indah " hujan emas di negeri orang "

Melihat pemandangan yang indah dan semuajadi yang masih terdapat di New Zealand.. setahu aku laa.. tapi aku belum sampai lagi ..ahaks insyaallah mungkin next time ker, next change ka..

The All Black

Korang boleh jugak tengok Team ragbi yang terhot di New Zealand neh.. The All Black.. dan juga korang boleh la tengok burung neh.. kat Malaysia tak ada burung neh... kat New Zealand jer yang ada... kalau kat zoo di Malaysia tu mungkin ader la kot ..heheheheh

burung kiwi

Ini saja yang aku dapat kongsikan wat masa neh, nak tau lebih lanjung ... Terbang Je Ke New Zealand Dengan Air AsiaX New Zealand sekarang...





online counter

1 comment:

  1. wah menarik promosi kau ni abu.. cayalah dari aku tak jadi pegi..nak pegi sekarang ni.. ada rezeki ingat nak g sana juga bro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.