Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, December 2, 2010

Cerita Disebalik Blog Aku Part 5 Akhir

Kembali lagi dengan part 5 cerita disebalik blog aku, kali nie aku nak cerita pasal blog
aku yang lain plak seperti kat bawah nie.

Kali nie plak mengenai 3 blog cari makan secara part time aku, blog jualan dan maklumat
mengenaik produk kesihatan untuk lelaki.. auwwww untuk lelaki tuuuu

Produk yang ada dalam blog tu semua kepunyaan Boss aku laa, aku cuma jadi ejen jualan jer
biasala amek komisen jer... cuba masuk tengok satu persatu blog dibawah tu kalau nak tau
apa jenis produknya... ahaks masuk jangan tak masuk.. rugii tauu auwwww..

Blog Info Vimax :- http://vimaxinfo.blogspot.com/
Blog Powerbro   :- http://powerbro.blogspot.com/
Blog Belivimax :- http://belivimax.wordpress.com/

Ada dua blog yang menceritakan satu produk yang sama, biasa la copy paste, produk tu memang mendapat
sambutan yang hangat sekarang nie tapi rega dia sebotol mau tercabut gigi di buatnya.. mahal siot
banyak pelanggan tepon aku tanya pasal produk tu tapi bila tau harga semua jadi terkezut kazen pikior
lima nam blas kali nak buat keputusan nak beli....hahahahhaha tapi ramai dah yang beli.. power beb powerrr

Cerita banyak2 pun tak guna korang masuk la tengok ... huhuhuhuuh promo secara halus macam kata
TOP IM Bro Rahman Basri " Soft Selling " .. agak2nya macam nie la kot no soft selling tu..ahaks.

Okey dah abis dah aku berceloteh nie.. dan blog aku yang terbaru yang nie laaa,  yang korang tengah
baca entry " Cerita Disebalik Blog Aku Part 5 Akhir "===> AKU BLOG DAN BLUES BUKAN UNTUK AKU

Blog AKU BLOG DAN BLUES BUKAN UNTUK AKU nie la tempat aku melepaskan perasaan dalam dunia internet
huhuhuhuhuu...

credit kepada tuan punya gambar

Sejak ada blog nie idea merapu aku makin bertambah menjadi jadi la pulak ikut sedap otak memikir dan
jari aku menaip kat keyboard laptop recond aku nie.. yang dah 2 kali  makan tuan neh..ahaks.. sabo je laaaa



Okey dah abis dah cerita pasal blog aku neh....Cau cin cau...


Tunggu saja entry merepek aku nanti..



online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.