Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Friday, December 10, 2010

Kerja Baca Email

Tadi masa aku buka email persendirian aku kat opis bersama-sama dengan email syarikat tempat aku kerja..heheheh kerja sambil layari internet, aku ader terima emaildari Churpchurp mengatakan aku ada satu assignment untuk dibuat, oleh kat opis aku tak boleh layari sosial website jadi aku pendamkan saja niat aku nak siapkan assignment yang Churpchurp bagi tu aku teruskan saja membuka dam mendelate email opis aku yang hari2 masuk berlambak tu sampai naik biru mata kau dok tenung skrin komputer kat opis.

"membaca email" credit untuk IC(image clipart) untuk pic neh.

Membaca email pejabat tak la sampai jadi tua macam kat gambar tu.. kira aku neh masih muda siket la dari pak cik tu..ahaks.

Sambung balik.. bila buka gmail aku aku nampak ader 3 email dari program buat duit yang aku sertai..ooo ada kija baru untuk aku neh rupanya...

- email dari Churpchurp
Aku rasa korang pun tau apa dia kan, aku kena buat twitt la untuk Churpchurp neh jenuh jugak aku dok pikir ayat ayat yang aku nak twitt nanti.. dan akhirnya selesai jugak laa.. Alhamdulillah ( tinggal 2 hari jer lagi nak tutup dah tu)

- email dari AIP online survey
 Aku kena jawab soalan yang pihak AIP bagi - soalan kaji selidik mengenai Kesenangan, jawab soalan saja ambik masa dekat 30 minit jenuh aku tenung laptop sampai sakit belakang aku neh... Kepada sesiapa yang berminat nak join survey neh boleh email kat aku (matcargo[@]gmail.com dgn email tajuk "sertai AIP survey" ) nanti aku akan hantar pautan jemputan kepada korang.

-email dari EmailCashPro
Reward email yang mana korang di kehendaki membuka email dan klik pada link yang diberikan tu pastu aku dibawa ke website yang sertai program neh.. korang kena tunggu 30 saat untuk di kreditkan point ke akaun korang yang mana point ini akan terkumpul selama satu bulan dan ditukarkan kepada duit (SGD).

Ini lah kerja separuh masa aku sekarang neh sambil buat new entry kat blog aku yang satu ni..




online counter

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.