Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, December 5, 2010

Kenangan Pemberian Arwah Nenek Aku...

Dua hari lepas masa aku dok gerodek gerodek kereta limosen aku tu aku jumpa barang yang sangat berharga bagi aku wat masa nie sebabnya apa aku kata berharga pada aku kerana " MASA ITU EMAS" ... ermm emas tu mestilah berharga betul tak, jadi barang aku aku jumpa nie kira berharga laaa... ahaks

Barang yang aku maksudkan nie adalah JAM Tangan hadiah daripada arwah nenek aku yang amat dikasihi...
nie gambo jam tangan tu...

Huhuhuhu dah nama pun jam tangan jadi aku ambil gambar pun masa aku pakai kat tangan laaaaa.... , jam nie nenek aku hadiah masa aku sekolah dulu masa tingkatan tiga selepas SRP , sampai sekarang jam nie masih lagi elok dan sehat (baru tukar bateri baru).

Sehat jam aku tu sebab baru aku tukar bateri kalau tak jam nie demam laaa.. dok dalam kompartment dalam keta aku la jawabnya....

Jam model Quartz Q&Q se ingat aku la jam nie dulu harga lebih kurang dalam RM150.00 (tak pasti.. agak2 jer tu ) aku rasa jam tu berada dalam simpanan aku dah dekat 24 tahun dah nie.. tali jam tu dah banyak kali aku tukar.

Jam nie kalau aku simpan lagi 20 tahun mau jadi antik jam nie..ahaks (boleh jual rega mahal sket..hahahah),




online counter

2 comments:

  1. jom rebut domain percuma.. anda telah di tagdan di jemput sertai GA Domain

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.