Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, November 30, 2015

Kedah FA Kit untuk Dream League Soccer


Home Kit


Away Kit



Monday, November 16, 2015

Jogger Pants Adidas dan Nike


Monday, March 16, 2015

Produk Review- Perfect Man V' asia


Nama Produk : PERFECT MAN

PERFECT MAN adalah produk minuman tenaga formula untuk lelaki bagi mengembalikan tenaga yang hilang setelah menjalan aktiviti harian dan juga mampu memberi tenaga tambahan untuk lelaki.
  
Kandungan Produk:
Tongkat Ali, Butea Superba, Tribulus Terrestris, Maca dan Saw Palmetto

Cara Pemakanan:

  • Bancuh 2 sudu Perfect Man bersama 150 ml air kosong di dalam shaker yang disediakan.
  • Goncang sehingga larut.
  • Amalkan 15 minit sebelum sarapan pagi dan makan malam.

KHASIAT PERFECT MAN V’ASIA

  • Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan jasmani
  • Merangsang tenaga dan keupayaan seksual
  • Membantu menambah saiz dan ukuran zakar
  • Membantu para suami agar tahan lebih lama apabila bersama isteri
  • Membantu mengatasi masalah kesuburan
  • Membantu merawat gangguan ereksi serta masalah ejakulasi pra-matang
  • Meningkatkan kuantiti sperma yang berkualiti
  • Menjana penghasilan tisu testis dan prostat yang lebih sihat
  • Melambatkan proses penuaan
  • Membantu mengurangkan paras kolestrol seterusnya membantu memelihara sistem kardiovaskular
  • Memelihara dan menggalakkan fungsi organ dalaman
  • Meningkatkan tahap metabolisme tubuh
  • Membantu mengawal berat badan
  • Membina dan mengukuhkan otot dan tulang
  • Menguatkan daya ketahanan tubuh bagi membantu menentang serangan penyakit

Kesan Permulaan (Pengalaman saya setelah menggunakan produk PERFECT MAN )

Sila ikut arahan yang telah di berikan pada bungkusan produk seperti yang dinyatakan di atas ( Cara Pemakanan).

- 1 bungkusan (botol) cukup kegunaan untuk seminggu)
- Pada 1 -  2 minggu selepas pengambilan anda akan kerap membuang air besar (biasanya pada minuman yang pertama dah boleh rasa dah)
- Pada minggu yang 3 anda akan kembali seperti sediakala (maksunya tiada lagi kerap membuang air besar) ini kerana proses penyucian dalam usus telah selesai :-) kot 
- Jangan takut dan terus berhenti pengambilan semasa anda kerap rasa nak buang air besar kerana ia bersifat sementara sahaja.

Kesan Keseluruhan:

-Tubuh badan akan rasa lebih ringan semasa bangun sebelah pagi dan rasa lebih bertenaga.
- Terbukti seperti yang di nyatakan diatas ia dapat mengembalikan keatifan kelakian anda dan tenaga kelakian ( Terbaek )
- Nak cerita panjang2 pun tak guna baek anda semua cuba sendiri lah baru tau.. :-)

Harga berpatutan RM38 jer ( kalau berminat boleh order kat saya penghantaran percuma seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah Sarawak dan Labuan tambah RM5.00)


Monday, November 24, 2014

BENTENG PERTAHANAN DIRI, KELUARGA DAN HARTA BENDA


Ada lima jenis benteng pertahanan diri, keluarga dan harta benda yang boleh diamalkan seperti berikut;
i. Al-Muawwizat
ii. Ayatul Kursi
iii. Ayat 1 hingga 9 Surah Yaasin
iv. Ayat Berkubu
v. Ayat Penggerak

1.0 AL-MUAWWIZAT (PELINDUNG-PELINDUNG) BACAAN
Al-Muawwizat iaitu;
1. Surah Al-Ikhlas
2. Surah Al-Falaq
3. Surah An-Naas






















































CARA
1. Lunjurkan kaki ke arah Qiblat
2. Mengangkat dua tangan seperti berdoa
3. Baca ayat-ayat Muawwizat sehingga selesai (tidak termasuk membaca Surah Al-Fatihah)
4. Tarik nafas kemudian tiup pada tapak tangan sehingga habis nafas
5. Tarik sikit nafas kemudian tahan nafas sambil menyapu tapak tangan keseluruh anggota badan yang boleh dicapai kecuali anggota sulit.
6. Lakukan sekali sebelum tidur & selepas solat subuh setiap hari

2.0 AYATUL KURSI BACAAN


Terjemahan;

Allah, tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus (makhluk-Nya), tidak mengantuk dan tidak tidur. Kepunyaan-Nya apa yang di langit dan di bumi. Tiada yang dapat memberi syafaat di sisi Allah tanpa izin-Nya. Allah mengetahui apa-apa yang di hadapan mereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikehendaki-Nya. Kursi Allah meliputi langit dan bumi. Dan Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan Allah Maha Tinggi lagi Maha Besar.
(Surah Al-Baqarah ayat 255)

CARA

1. Baca Ayatul Kursi dengan 9 wakaf

2. Untuk melindungi diri sendiri: selepas baca ayatul kursi tiup disekeliling mengikut pergerakan tawaf kaabah, dengan niat melindung diri.

3. Untuk melindungi rumah: baca ayatul kursi sambil berjalan mengelilingi rumah (mengikut pergerakan seperti tawaf kaabah). Berjalan sama ada didalam atau diluar rumah.

3.0 AYAT 1 HINGGA 9 DALAM SURAH YAASIN BACAAN



Terjemahan:

(1) Yaa Siin. (2) Demi Al Qur'an yang penuh hikmah, (3) sesungguhnya kamu salah seorang dari rasul-rasul, (4) (yang berada) di atas jalan yang lurus, (5) (sebagai wahyu) yang diturunkan oleh Yang Maha Perkasa lagi Maha Penyayang, (6) agar kamu memberi peringatan kepada kaum yang bapak-bapak mereka belum pernah diberi peringatan, karena itu mereka lalai.(7) Sesungguhnya telah pasti berlaku perkataan (ketentuan Allah) terhadap kebanyakan mereka, karena mereka tidak beriman. (8) Sesungguhnya Kami telah memasang belenggu di leher mereka, lalu tangan mereka (diangkat) ke dagu, maka karena itu mereka tertengadah. (9) Dan Kami adakan di hadapan mereka dinding dan di belakang mereka dinding (pula), dan Kami tutup (mata) mereka sehingga mereka tidak dapat melihat.

CARA

1. Untuk memegar diri, keluarga dan harta benda

2. Berdiri disatu penjuru rumah (katakan dihadapan rumah sebelah kanan) sambil menghadap penjuru rumah satu lagi iaitu dikiri rumah. Baca surah Al-fatihah diikuti Surah Yaasin ayat 1~9. Sambil baca, sambil berjalan menuju kepenjuru rumah satu lagi. (Ikut arah Tawaf Kaabah). Baca kombinasi ini di setiap penjuru iaitu sampai bertemu penjuru yang mula-mula. Jumlahnya 4 kali. Akhir sekali baca kombinasi ini sambil mengisyarat mendinding keseluruhan bumbung rumah.

4.0 AYAT BERKUBU BACAAN



Aku berlindung dengan Allah daripada syaitan yang direjam. Aku berkubu dengan kubu Tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah dan nabi Muhamad RasululLah.

CARA

1. Berdiri menghadap kiblat (ke arah barat). Baca ayat ini kemudian tiup sehingga habis nafas ke hadapan sambil menoleh kanan ke kiri.

2. Pusing ke arah kiri (sekarang berdiri ke arah selatan), Baca ayat ini kemudian tiup sehingga habis nafas ke hadapan sambil menoleh kanan ke kiri.

3. Lakukan perkara yang sama untuk arah timur dan utara

4. Berpaling semula ke arah kiblat, baca lagi kemudian tiup kebawah sehingga habis nafas. Baca lagi kemudian tiup kearah atas sehingga habis nafas

5. Akhir sekali (bacaan yang ke-7), baca ayat ini kemudian tarik nafas dan tahan nafas seberapa lama yang boleh kemudian hembus.

5.0 AYAT PENGERAK BACAAN



Dengan nama Allah, yang tidak memberikan mudarat sesuatu dibumi juga dilangit dan Dia maha mendengar lagi maha mengetahui.

CARA
1. Bila hendak pergi kesesuatu tempat yang berisiko atau merbahaya, atau bermusafir atau balik kampung atau hendak membuat sesuatu perkerjaan yang berisiko atau pulang kerumah daripada melakukan sesuatu perkerjaan yang berisiko, maka baca ayat ini tujuh kali.

2. Jika bacaan tersekat-sekat atau ada gangguan ketika membaca ayat ini, berehat dahulu. Setelah berehat baca lagi sehingga tujuh kali bacaan lancar baru teruskan perjalanan atau perkerjaan tersebut.


Artikle di petik dari Blog kerabubersuara.blogspot Terima Kasih Pihak Admin Ucapkan

Harap Artikel diatas dapat diamalkan sebaik mungkin dan dapat memberi menafaat kepada yang mengamalkannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.