Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Saturday, December 4, 2010

Penang CupPrix 04 Dec & 05 Dec 2010

Aku rasa aku tidak terlambat untuk menguwar-warkan bahawa Malaysian CupPrix sedang berlansung di Pulau Pinang bermula hari nie,jadi maka ramailah peminat lumba haram motosikal akan berkumpul kat sana untuk melihat idola - idola meraka berlumba haram bagi mengutip mata untuk menentukan sapa yang terhebat di Malaysia untuk tahun nie dalam perlumbaan tersebut.


Biasa la dama pelumbaan ni banyak aksi - aksi hebat pelumba tempatan akan di pertonjolkan disini harap mat-mat rempit tak buat macam nie masa balik dari menonton pelumbaan nie kelak..ahaks.

Tempat permulaan

peta lokasi perlumbaan 

Kedudukan Mata terkini

KATEGORI CP 130 

NO  RIDER POINTS

1.Norizman Ismail 146
2.Fazli Sham 145
3.Hafizh Syahrin 144
4.Zamri Baba 127
5.Ahmad Fuad 100
6.Azlan Shah 92
7.Abd Muhaimin 75
8.Elly Idzlianizar 51
9.Affendi Rosli 48
10.Emir Firdaus 47


KATAGORI CP115

NO  RIDER POINTS

1.Ramdan Md Rosli 162
2.Rozaiman Md Said 140
3.Adli Salihin 118
4.Iskandar Raduan 118
5.Shahril Izzuwan 98
6.Rozaliman Zakaria 74
7.Firdaus Musa 70
8.Zaidy Md Zaifaizal 67
9.Hafieenaz Md Ali 63
10.Ahmad Abd Kadir 47


KATEGORI WIRA

NO  RIDER POINTS

1.Adib Rosley 166
2.Azhar Abd Jalil 133
3.Syawalludin Md Zaki 125
4.Fitri Ashraf 102
5.Zulsyafiz Rosli 88
6.Ahmad Afif 67
7.Amirul Hafiq 53
8.Luqman Shakiemi 50
9.Izzat Zaidi 50
10. Solehin Sukor 48


KATEGORI 135LC

NO  RIDER POINTS

1.Tengku Amirul 136
2.Md Razmal 114
3.Nurahmad Fariznazreen 86
4.Saifudin Azahar 71
5.Hafiza Rofa 67
6.Hafiz Nor Azman 60
7.Syafiq Abd Samad 50
8.Anas Md Fithri 46
9.Izzat Zaidi Salehan 45
10.Rabilfirli Nooral 42


KATEGORI ICON

NO  RIDER POINTS

1.Hafizuddin Azhar 132
2.Fakhrusy Syakirin 124
3.Has Fauzan 111
4.Afiq Rahmat 109
5.Farah Melina 86
6.Fairuz Abd Rahman 82
7.Amirol Rasol 74
8.Hafizuel Md bajer 67
9.How Mak Tian 66
10.Shafiq Rasol 54


Ini dia gambar penunggang permpuan yang menyertai cup prix 2010.

Apa tunggu lagi jom kita ramai - ramai pakat pi tengok... dan jangan lupa bila sampai waktu solat kita kena tunai kewajipan dulu pastu sambung balik tengok perlumbaan.





online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.