Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, December 20, 2010

Sua Rasa Bersama Celcom Hari Kedua -19 Dec 2010

Hari nie sekalai lagi aku ke tapak Sua Rasa TV9 huhuuhuh.. tujuan tu nak cari barang la, pekakas masakan jenama magee, hari nie aku pi sebelah petang ,yeah petang ahad di sua rasa tv9 perghhhh jalam jadi jem banyak keta berpusu ke tapak sua rasa tu...

Punya la ramai orang kat situ gerai pun banyak yang buka hari neh sedap la sket mata memandang..hahahah dalam pada aku sinngah lagi kat booth Polis kalai nie aku dapat ambil gambar keta polis la pulak.. heheheh tengok kat bawah neh.. Mitsubishi EVO 10 tu.... mau bedesup dia lari...

" Polis EVO 10 "

Fuuhhhh kemas-kemas keta depa erkk... bila la aku nak merasa pakai keta macam tu.. kalau dapat mau melaram selama sebulan ..amik cuti tanpa gaji pun sanggup neh melaram dengan keta macam neh.. ronda-ronda balik kampung kat kelate dan kedah... huhuhuhu

Tapi apa kan daya aku rasa aku cuma mampu belik jenis nie jer laa... proton saga , proton neh kalau pandai makeup fuhhh  meleleh jugak air liur tengok..hahahah

" Proton Saga "

Itu bab keta tapi hari kedua di tapak sua rasa tv9 hari kedua bagi aku sekuarga lebih best sket sebab aku dapat berkunjung ke booth celcom ... heheh sempat jugak aku mengupgradekan kan boradband aku dari speed 384kb ke 512kb free plak tu.. celcom tengah wat promosi tu... ramai siut orang kat booth tu bersesak-sesak, aku dapat la dua ekor teddy bear celcom blue hadiah untuk pelanggan celcom dan dapat dua tiket untuk main game kat booth tu... teddy bear bagi kat dua orang anak pompuan aku dan tiket main game aku bagi kat anak lelaki aku plak... sakan dia punya main game keta... sam tak pandang dah kiri kanan.. konsentrate la driving la katakan.. aku tak sempat nak snap poto masa dia main sebab ramai sangat budak-budak dok kat situ.

Dan yang lebih bermakna lagi dapat tengok pelakon neh.. Intan Ladyana a'aa tengok gambo kat bawah neh..

" Intan Ladyana "

Alahai...... Intan Ladyana.. comel ko yea... ahaks , ehhh Intan wat peace la plak.. peace tu you tu..ahaks ala sepoi tul la wife aku snap poto nie taim kakak sorang dok snap denga henpon dia jugak.. kui kui kui... juru gambo amatur la katakan... 

Fuuhhh comel-comel mau mimpi malam neh, mimpikan Intan Ladyana.. hahahahahah...

Para peniaga kat tapak suar rasa hari kedua neh aku rasa untung lagi la belipat lipat ganda la depa, jualan mesti laju punya... duit-duit, taim nie la depa nak buat duit...

Ok The End untuk Entry kali ini...


online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.