Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, December 13, 2010

Pasal Contest Sempena Anniversary & Birthday | Khas Buat Isteri Tercinta dari myvitrd

Sebenornya aku tak ader apa idea nak aku suggest kat myvitrd just cuma nak ajak koreang yang selalu membuat kunjungan atau tak sengaja atau sengaja kunjung kan blog ini.. ahaks... lebih korang sengaja masuk sini  bukan apa kalau korang masuk sini traffic blog ini akan naik la sket....kan..kan..kan...

Kepada yang selalu kunjung blog neh.. aku ucapkan terima kasih bebanyak, kunjungan korang semua akan aku balas sebaik mungkin.. insyaalah.. bak kata " Maher Zain " .

Ok berbali  kita pasal cerita Kontes yang di buat oleh kawan aku neh myvitrd ni korang boleh suggest jer aper jer yang boleh dia buat hadiah untuk ulang tahun perkahwinan dan birthday isteri beliau tu... untuk makluman korang ini dia ayat yang aku copy paste dari blog beliau tu... sedikit jer..

@ myvitrd said " Untuk makluman semua Anniversary tahun pertama kami jatuh pada 18/12/2010dan ulang tahun kelahiran isteri ke-26 pada 20/12/2010.

Dengan adanya contest ini dapatlah serba sedikit membantu saya mencari idea yang sesuai untuk dihadiahkan buat isteri tercinta. "

" Gambar contest myvitrd "

Syarat-syarat penyertaan :

1- Kena copy gambar dekat atas tu beserta link dalam "Khas buat isteri tercinta"
2- Jangan lupa berikan link post anda ke entri ni
3- Gaya entri bebas dan menarik... janji bukan merepek ye..he3
4- Peserta perlu membuat satu post bertajuk “Contest Sempena Anniversary & Birthday |Khas Buat Isteri Tercinta” dengan mencadangkan apa hadiah yang sesuai saya berikan kepada isteri tercinta sempena Anniversary & Birthday yang akan datang tidak lama lagi pada pengujung tahun ni. Baget untuk hadiah yang dicadangkan adalah sekitar RM200 -RM300 dan cadangan hadiah perlulah logik dan bersesuaian dengan harga. (kalau ada gambar lagi cun)
7- Tinggalkan Permalink post di ruangan Comment & bukan di Shoutbox

Tempoh Contest :

Belangsung selama 3 minggu bermula hari ini (26/11/2010 hingga 17/12/2010)

Kaedah pemenang dinilai :

Akan dinilai sendiri oleh isteriku sendiri.. kalau dia rasa suka dekat hadiah tu.. mungkin anda pemenangnya.. so bolehlah bodek-bodek dekat malarang-kak ye..

Kategori hadiah pemenang :

2 pemenang akan dipilih bagi merebut hadiah bernilai
- RM20 tunai/topup (1st price) dan
- RM10 tunai/topup (2nd price)

"Pengumuman pemenang akan dibuat didalam blog pada 18/12/2010"

Aku rasa itu sajalah yang dapat aku bagitau korang pasal contest neh.. harap2 pengunjung blog ni dapat memeriahkan lagi contest kawan aku yang sorang neh.. Selamat mencuba...jangan tak cuba





online counter

1 comment:

  1. @abu : terima kasih banyak2 sebab tolong promote contest pertama aku ni.. jasamu amat ku kenang bro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.