Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, November 3, 2010

Sekali Lagi Pemandangan Di Waktu Malam

Kali  nie aku nak bawa korang semua lepak sambil tengok pemandangan yang aku sertakan di post ini Pemandangan Di Waktu Malam Di Stesen Minyak di tempat aku ,ini salah satu daripadanya jer...

Kalau nak di kira ada banyak jugak stesen minyak kat tempat aku nie  bandar la katakan mesti la banyak, gambar nie aku ambil masa aku tengah tunggu kawan aku mai hantar barang yang aku pesan kat dia lama gak aku tunggu dia kat situ sampai nak semut kat kaki aku (kira lama la tu)..

Errmm aku rasa baik korang teka kat mana lokasi tempat nie (tempat nie kat Penang) tempat nie agak terkenal dengan satu gerai Burger dia, fuh dia punya burger mak aiiihhhh  sodap betul dah ramai plak tu orang beratur beli burger , aku koman2 kalau order berger kat sini mau 6 bungkus beli untuk satu keluarga laa bukan makan sorang2 :). Ya cuba teka ya... jangan tak teka .. mana la nak tau kot2 jawapan anda betoi dan aku rasa macam nak bagi hadiah kat korang ( kalau rezeki aku murah laaa ).

JOM KITA TEKA LOKASI GAMBAR DI ATAS....



online counter
====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.