Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, November 11, 2010

Blog Wlk-In - Teknik Buat Blog Tajuknya

Okey kali nie aku nak war2kan kepada korang pasal blog nie, Blog "Teknik Buat Blog" tuan punya blok aku tak pasti tapi namanya Bro Yahaya tu pun aku dapat masa Bro nie tinggalkan link dia di Cbox aku pagi tadi bila aku online sebab nak buka email "Program Baca Email Dapat Duit" ... gembira jugak aku bila buka email ader 3 email bertajuk reward kira bagus la dalam minggu nie jer aku dah dapat 8 email reward kira banyak tu dalam 1 minggu kalau sebulan ermmm berapa agaknya arrr..

Okey la berbalik pada Blog Bro Yahaya tu aku rekomen sangat kat korang masuk dan selongkar apa yang ada dalam blog tu, selongkar sambil belajar macam mana nak setup blog dan macam2 lagi laa, tapi yang pastinya korang semua akan perolehi banyak ilmu tetang blog di sini.

Terus terang aku cakap aku rasa sangat rugi sebab tak jumpa blog nie dari dulu lagi kalau tak mesti aku dah champ gila bab2 setup kat blog ...ahaks... rasa macam masuk bakul plak...

Tapi yang penting mulai hari kena la aku masuk kerap2 sekit nak mempertajamkan lagi ilmu tengtang setup blog nie kasi mengamcam sket.

Nie link blog dia TEKNIK BUAT BLOG
Masuk blog ini kalau nak tambah ilmu tentang blog, tak ru wa cakap luuuu... :)


online counter
====== IKLAN AKU =================

Baca Email Dapat Duit - Free jer tanpa modal

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.