Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, November 10, 2010

Idea Tak Mai Lagi


Kali nie aku nak bercerita tentang idea, yang sebenarnya semasa aku menulis post nie aku langsung tak ader idea nak tulis apa-apapun sehingga la aku jumpa gambar benda nie.

Betapa bijaknya dan banyak ideanya mamat exist yana membuat grafik nie, agak-agakla macam mana dia dapat idea nak buat beda macam nie, idea dia mai bergolek ka, melayang ka, berguling ka atau idea mai merangkak ..heheheh .

Begitulah kot IM yang ada kat Malaysia nie dok perah santan kepala otak depa nak cari idea nak buat karangan e-book dan surat jualan , baru aku tau betapa peritnya nak dapat idea nie, tapi bila masa dok memandu dan dok tengok tv idea mai macam macam tp bila aku buka laptop nak buat post baru tetiba jer idea ilang lesap ..kedebussss... macam tu saja hampess betol ..

Tapi aku ingat di post yang nak mai nie aku nak buat sedikit review untuk satu produk IM tempatan nie , produk dia dah aku beli hari tu baca pun sekerat jalan belum habis lagi.. kuikuikui kantoi la (macam mana nak buat review nie.. :P )

Tapi apa2 pun aku nak usaha jugak supaya korang semua dapat sedikit info mengenai produk beliau nie. Ok chow dulu laa...

online counter
====== IKLAN AKU =================
Pakar Kewangan

http://www.pakarkewangan.com/index.php?ref=berusaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.