Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, November 28, 2010

Blogwalking Tengah Hari Ini Aku Dapat Ini..PING BLOG

Tadi masa aku masuk ke blog aku untuk tengok sapa yang datang ke blog aku .. nanti aku boleh la kunjung blog diorang balik dalam banyak banyak blog aku masuk tu aku ader terbaca satu entry yang ber bunyi begini..

" Mau ping blog di mana? oh, di sini!" oleh myravea dan aku apa lagi terus jela ping blog aku kat senarai yang myravea listkan tu nak try la tengok kot kot nanti bedesup orang masuk blog aku ..ahaks , dan aku tanpa banyak cakat terus ja wat link untuk kegunaan aku bila nak wat ping blog dan juga korang boleh la guna nanti bila korang masuk melawat blog ni nanti ,apa yang korang perlu buat hanya klik saja kat banner kat widget di sebelah kiri sebelum widget Label tu.

Apa2 pun TQ la myravea awek blog kaler pink tu, isksh.. iksh..iksh aku jumpa ramai tol awek buat blog thame background kaler PINK.. sampai naik pink bijik mata hitam ku..ahaks

Ini gambar yang aku selitkan nie aku ambil dari myravea blog , aku cuma masukkan url picnya jer kat insert image di blog post aku.. korang tengok laaa kat bawah nie...

credit pada myravea untuk gambar nie..




online counter.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.