Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, November 28, 2010

Promosi Oh Promosi.. Aku Nak Juga..


Korang tengok gabar yang aku letak kat atas tu aku pasti dah ramai orang pun dah tau aper makna gambar kat atas tu... hehehe jadi aku rasa tak perlu aku bercerita panjang lebar sampai kena wat asei sepanjang 1000 patah perkataan.. aku rasa takat 150 patah perkataan pun dah cukup. ahaks.

Promosi dari Celcom Blackberry Bold 9780 dan Blackbarry Torch 9800 sedang hangat sekarang nie.. ramai blogger dah tau mengenai perkara nie... Ini merupakan campaign aku dalam Churpchurp sekarang nie..ahaks

Iksh..iksh..iksh.. kalau aku dapat beli satu kan bagus... nak merasa la jugak kehebatan Blackberry neh...

Ini bukan aper just nak share dengan korang jer laa.. Jangan Marahhh a'aaaaa...



online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.