Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, November 21, 2010

Penang Bridge Internetional Marathon 2010


Hari akan bermulalah Larian Jambatan Pulau Pinang yang diadakan setiap tahun dan Larian ini dijadikan sebagai acara tahunan bagi negeri Pulau Pinang. Larian sejauh 42.195 km akan bermula seawal 4 pagi dan dijangka tamat acara pada pukul 10 pagi 21 Nov 2010.

Anda juga boleh menonton secara live melalui link berikut klik jer kat gambar dibawah tu..ahaks


Para peserta larian Jambatan Pulau Pinang akan dilepaskan di Tapak Queensbay Mall dan akan berlari ke Jambatan Pulau Pinang dan akan berpatah balik dan menuju kegarisan penamat yang juga terletak di Queensbay Mall, lihat peta acara di bawah :)


Aku tak join acara nie takut nanti semput nak lari sejauh 42.195 km tu, aku kalau belari 1 km tu dah kira jauh dah tu, mau lepas lari minum air satu baldi nak cover balik peluh2 yang keluar tu..hahahahahah.

Kepada para peserta aku ucapkan selamat belari lah.. kalau tak larat nanti boleh naik shuttle bus yang di sediakan untuk bawa peserta balik ke tempat permulaan nanti.. ahaks.. ( kalau aku aku pilih naik shuttle bus la bila balik).. :P
Start your posting here

online counter
====== IKLAN AKU =================

3 comments:

  1. aduh terlepas aku nak lari dah 2 tahun berturut aku joint baru tahun ni tak join..huhu

    ReplyDelete
  2. Aku tunggu Penang walk adus hari tu terlepas, tengok taun depat kot2 dapat join..hahahha takat jln boleh laa, lari semput

    ReplyDelete
  3. takpe bro.. aku dulu bermula dari jalan juga.. lepas kawin je ni ..dah malas sikit.. asik lari atas katil je..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.