Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, November 28, 2010

Cerita Disebalik Blog Aku Part 3

Kembali lagi dengan part 3 cerita disebalik blog aku, kali nie aku nak cerita pasal blog
aku yang lain plak seperti kat bawah nie.

Blog Komputer         :- http://matcargo.blogspot.com/
Blog Photoshop :- http://pstutorialvideo.blogspot.com/
Blog Power saver     :- http://ecopowersaver.blogspot.com/
Blog Pasai Pelaburan Jugak :- http://investmentsresources.blogspot.com/

Huhh ada adsense lagi kat blog2 nie.. hehehehe biasalakan masa tengah dok gila
buat duit dengan adsense masa taim nie aku belum lagi beli produk Raja Adsense
aku cuma download 6 mudule percuma adsense dari Jana wang adsense

Aku baru baca baru sekerat jalan dalam kepala otak aku dah mula suruh aku hasilkan
blog2 yang aku senarai kat atas tu dan part 2 dan part 4 yang akan aku ceritakan
di lain entry.

Dan dari hasil yang tergopoh gapah tu lah pendapatn aku untuk blog2 yang dihasilkan
tu begitu sedih nak aku cerita.. waaaaaaaa (nangis sekejap).. income adsense ciput
baru padan muka aku.

Sekarang nie taim aku cerita serba sedikit pasal blog tersenarai tu.

Blog Komputer
=============

Blog nie aku muatkan mengenai laptop dan notebook spec dan intall driver setelah
buat format HDD. Setiap jenama laptop atau notebook yang aku postkan di blog tu aku
linkkan sekali dengan link download driver supaya pembaca dapat dowload driver yang
depa perlukan.

ada sesetengah dari post entry tu aku dah peraktikan semasa aku buat formating
laptop kawan aku yang dijankiti virus. Lama dah aku tak wat kerja services nie
aku rasa macam ingat2lupa plak macam mana nak buatnya semula..hehehehehe

Blog Photoshop
==============

Blog nie aku muatkan dengan video yang aku collectkan dari youtube tentang cara
menggunakan perisian Adobe Photoshop CS3,CS4 dan CS5 dan kebanyakkannya aku dah
download aku simpan wat koleksi untuk kegunaan aku bila nat wat banner kat blog2
aku nanti.

Blog Power saver
================

Pada mulanya aku hanya buat untuk membuat promosi untuk produk penjimatan petro
dan elektrik untuk product Eco Power produk nie kawan aku yang jual aku cuma
tumpang menyebuk jer .hahahaha mana la tau kot2 ader orang beli dapat jugak
komisen kat aku.. tapi itu semua tinggal angan angan sahaja.. masuk angin kuar
asap daaaa...

Blog Pasai Pelaburan
====================

Blog nie pulak cerita pasal pelaburan la pulak pada mulanya aku nak muatkan
entry mengenai pelaburan unit amanah (mutual Fund) lepas tu aku punya entry dah jadi
carca merba,rojak la, pasembur semua masuk, kui kui kui kantoi ilmu tak cukup
pasal pelaburan unut amanah walau pun  aku seorang agen unit amanah untuk syarikat
yang mempunyai jenama yang cukup kuat, di kenali ramai dan terpampang No. 1 di
malaysia.. ahaks syarikat jer No.1 aku nombor last...wakakakakaka

Okey la sampai di sini dulu ya.. nanti aku cerita pasai blog-blog aku yang lain
pulak. Jangan lupa tunggu entry aku yang seterusnya " Cerita Disebalik Blog Aku Part 4 "

Cau cin cau...


online counter
====== IKLAN AKU =================

1 comment:

  1. wh banyak blog kau urus abu..dahsyat ni...mesti tak cukup tangan nak update ni...hehehe apa pon tahniah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.