Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Friday, March 4, 2011

Padat,Mampat dan Sendat

Agak-agak korang la korang suka tak yang Padat, Mampat dan Sendat nie, aku bukan apa just saja nak share dengan korang pasal Peraduan Milo Jump Pack nie masih lagi berjalan sehingga 9 March 2011 , cuba tengok kat banner kat bawah nie..

" Milo Jam-Pack Your Friend "

Buka sekadar produknya yang pada dengan khasiat tapi juga menawarkan hadiah yang Hebat,Padat,Mampat dan Sendat yang bernilai RM 40,000.00 tu bukannya sikit tu, hadia seperti Notebook (brand aku tak pasti tapi macam apple jer..huhuu), iPhone, iPad, iPod (ader ker?) dan juga PS3 seperti yang terdapat kat dalam banner tu laa. yang lain lagi aku tak tau la sebab tadi masa aku nak tengok hadia apa lagi yang di tawarkan ada masalah server plak jadi tak dapat aku nak ceritak apa lagi hadia yang disediakan untuk korang semua.

bagi kawan2 blogger yang ader akaun Churpchurp tu elok la promosi habis habisan sebab diar Churpchurp bayar double (2x) untuk 1 klik iklan Milo neh duit masih lagi banyak skrg nie RM 4300.00 untuk kita kongsi bersama... mari la woiiiiii  :)


Aku rasa cukup la sampai setakat ini dulu kalau nak tau lebih lagi klik jer kat link yang aku bagi tu.. senang habis cerita.



online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.