Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, March 31, 2011

Aku Tak Rajin Buat Post Di Blog



Kali ini aku tak ada apa yang best sangat nak share dengan rakan2 blogger semua neh, just nak bagi tau wat masa sekarang nie aku tak berapa rajin nak buat new post entry di blog BBUA neh..

Tapi korang ader eprasan tak yang STICKY POST yang bertajuk " Inilah Yang Mesti Anda Tengok " kadang2 gambar lain dan sering bertukar-tukar  korang perasan tak?.. apa tak perasan langsung... nie yang yang nangis neh...

Aku bukan apa just nak bagitau kat korang jer walaupun aku jarang update blog aku dengan entry-entry baru tapi aku selalu update tang iklan-iklan di blog aku neh, kat bawah nie lagi satu widget yang selalu aku update jika ader pertukaran iklan berlaku.. nanti bila korang masuk blog nie lagi aku harap korang persan-perasanlah kat widget-widget aku neh... hahahahahhah ( pendapatan pasif tu... )


itu sajala yang nak aku kongsi dengan kawan2 blogger aku sekelian... untuk pengetahuan korang semua iklan2 tu semua datangnya dari Churpchurp jadi rajin2 la tengok noooo.....




online counter
 Sedang Usyar jer !!!

1 comment:

  1. if you worried about your kids birthday party now you do not need to worried about your kids birthday party celebration kidsfairyland provide this service first time in your area they different way for your kids birthday party games and second is birthday party characters and 3rd is most favorite for kids clowns Miami kids Fairy land give you for your kids birthday party ideas so enjoy your parties with your own style.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.