Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, April 6, 2011

Choclairs Malaysia " Pop It or Drop It "

Aku rasa korang semua mesti tau apakah bendanya bila sebut nama Choclairs nie, Apa tak tau? biar betul nie, takpa biar aku cerita sikit sebanyak pasal Choclairs neh, Choclairs nie merupakan gula-gula cokolat ramai kanak-kanak tau pasal benda nie, cair dimulut dan cair di tangan juga choclairs nie.. sebelum tu aku kasi korang layan video choclairs yang pernah di tayangkan di TV.. jom tengok



mesti bestkan bila mancing sambil makan choclairs ..huhuuuh tak payah guna umpan, cacing, umpun-umpun, isi ikan, sotong atau udang cuma kunyak choclairs dalam air jer... pastu kabooommm semua ikan melambung ke udara.. itu la sikit  sebanyak nak ceritakan akan kehebatan rasa choclairs nie... dasat-dasat.... :).

Tapi yang pentingnya aku nak cerita kat korang pasal Choclairs nie sekarang ada peraduan main dan berpeluang untuk menang hadiah yang ditawarkan nak tau lebih lanjut lihat jer banner kat bawah nie..


uiks makan cokolat pun boleh melancung... bukan minum jer boleh melancung..hahahahah pendek kata macam-macam hadiah boleh dimenangi.. itu pendek la kata kalau panjang plak kata mau macam-macam hadiah korang boleh menang bila join peraduan Choclairs nie.. Jom la cuba nasib korang semua.. jangan buang masa lagi.. jom la cepat...

Kita Layan Iklan lagi.. lagi lagi Choclairs..



...



online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.