Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, October 4, 2010

Tak dapat Connect wifi kat kedai mamak hari nie (Kantoi )

Hari aku pi kedai mamak berdekatan dengan rumah aku, aku bercadang nak upload segala update tentang blog dan website aku menggunakan wifi percuma kat kedai mamak tu, tapi apa boleh buat kat kedai mamak tu tak laptop aku tak dapat nak detect wifi  plak aku ingat mamak tu lupa nak on suis kot atau dia sengaja tak on kan rupa2nya laptop aku tak setting untuk auto detact wifi bila balik rumah baru aku check...kantoi betul melepas aku nak guna wifi percuma kat kedai mamak tu, tapi alhamdulullah dapat juga aku berinternet kat kedai mamak tu dengan menggunakan broadband yang aku bawa sendiri jadi dapat la buat sedikit kemaskini kat blog tangkap muat aku nie ... dengan berbekalkan teh "O" gelas kecik mau dekat 2 jam gak aku melepak kat situ.
 
Ni dia gambaq teh O gelas kecil nie aku minum kat kedai mamak tadi, yang sebetoinya aku order kat mamak tu teh O gelas besar tapi dia bawa mai kat aku gelas kecik plak (kecik pun kecik laa ) satu gelas sekecik tu pun aku minum sampai dekat dua jam ....  kuikuikuikui, pekerja kat kedai mamak tu yang jaga bahagian masak mee dok ushar jer (ya la mau taknya  minum gelas kecik sampai dekat 2 jam)

(rm 0.90 segelas ) mau bankrap mamak kalau ada 20 org mcm aku hari hari... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.