Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, October 3, 2010

My Opis kecik (SOHO)

Salam Sejahtera semua,

Ini merupakan post aku yang pertama sejak blog ini di wujudkan, bermula dengan post yang pertama ini aku mula dengan peralatan yang serba kekurangan ini (lihat gambo kat bawah tu). Itu lah peralatan yang aku ada

buat masa ni bagi memulakan blog-blog sambilan merapu aku ini atau senang cerita blog-blog tangkap muat , meh aku perkenalkan peralatan MySoho aku nie (uiks gempak tu MySoho.. mcm bisness besaq nie)

Meh kita mula dari atas opis kecik aku nie.

1- Yang Kaler kelabu kat atas tu ialah Printer yang yang kedua aku beli dgn harga ehem.. rm 120.00 ( 3 tahun lepas)

2- Laptop aku nie ( nyawa dan badan aku nie) aku beli yang rekon punya masa PC Fair kat tempat aku huhuhhu mahal tu rm 1280.00 (Dell Precision M65) aku beli selepas PC aku yang dulu tu buat hal asyik rosak jer( anak dan bapak main game huhuhuhu ), baru motherboard rosak kena tukar mahal giler motherboard untuk model nie dia rm 680.00 jenuh aku korek tabung untuk tampung kos baiki.

3- Broadband aku yang pertama - Celcom Broadband sebulan rm 68.00 jer ( speed kita ok jugak laa sebab aku tinggal kat atas bukit dan duduk plak rumah flat tinggi plat tu jadi aku punya upload jadi slow sekit laa, kalau aku online kat tempat lain laju jugak speed broadband aku nie, apa2 pun kira ok laa..

4- MousePAD , a'ahaaa yang yang tercanggih punya barang, pi cari kat kedai 1 Malaysia pun tarak dapat punya, sebab aku buat sendiri guna kotak yang aku ambil kat kedai runcit kat umah aku, tengok kat tepi mousepad aku tu kaler hijau , aku tapekan supaya tahan lama lagi pun kat mausepad nie aku ader tulis mcm-mcm benda kat situ (no tepon , url, alamat email kira macam astro la jugak macam macam ada)

5- Meja komputer aku nie aku beli lagi lama dari semua yang aku sebut diatas kira barang yang tertua la dalam opis kecik aku nie rega dia rm 129.00.

Aku rasa cukup la wat sementara nie dulu nanti aku post cerita yang lein plak











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.