Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, October 17, 2010

Photoshop Tutorial Dalam Bahasa Malaysia

Kali ini aku nak kongsi satu blog Photoshop Tutorial dalam Bahasa Malaysia yang mana dalam blog nie korang semua dapat memperlajari cara2 nak menggunakan program Photoshop dengan lebih berkesan. Di blog ini anda akan ditunjukkan langkah demi langkah untuk membuat satu satu projek atau grafik , di sini juga anda boleh memuat turun fail PSD setiap tutorial yang di tunjukan

Selain dari memberi tutorial dalam Bahasa Malaysia beliau juga selalu jugak mengadakan peraduan yang boleh anda sertai dengan percuma tanpa bayaran dan dapat pulak hadiah2 yang best2 kalau berjaya terpilih jadi pemenang dalam peraduan anjuran beliau tu.. best3x..

Pendek kata rugi la kalau tak jenguk ke blog beliau neh lagi pun bukan senang nak dapat photoshop tutorial dalam Bahasa Malaysia nie dan grfik2 yang ditunjukkan pun cantik2 dan bagus2 belaka (puji melambung aku kat Bro Jeo neh).

Bukan setakat Belajar Photoshop saja macam2 korang boleh belajar kat sineh (macam kedai runcit plak.. huhuu)... a'a macam macam adaaaa.....



online counter
====== IKLAN AKU =================
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.