Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, October 10, 2010

Sekali Lagi Melepak Di Kedai Mamak

Sekali lagi  aku pi melepak kat kedai mamak kali ini aku dan setting siapdah wifi laptop aku bagi membolehkan aku berinternet kat The Mamak Stall .

kali ini aku order advance sket tak macam hari tu teh O saja, kali nie aku perkena meehun goreng dan teh O. Lama jugak aku lepak kat situ jumpa kawan kerja sama kompeni dengan aku.

Tujuan aku buka apa pi berinternet kat kedai mamak tu just untuk upload satu video yang aku baru edit pada malam sebelum tu, wifi kat kedai mamak nie wifi dia ok la jugak kira laju la dari broadband aku tu, kalau upload video guna broadband mau ambik 1 jam atau lebih bila upload kat situ cuma 10 minit jer untuk file sebesar 109MB (video selama 2 minit) laju tu, itu video program jana duit dengan internet yang pertama aku upload, video tu orang lain yang buat aku ambil video tu bila aku join pogram dia dan tambah tambah sket link url aku punya kat video tu. Nak tengok klik sini Video Buat duit

Layan jer video tu kalau nak best join jer terus apa salahnya pakej boleh pilih nak yang mahal atau yang murah bak kata perpatah tepok dada tanya duit dalam akaun bank anda , hehehehe kalau akaun bank anda kata banyak bagus join jer terus kalau tak just bagitau kat kawan kawan saja kot kot depa berminat.

Ini adalah program menjana pendapatan melalui internet dan ia terbuka untuk semua orang atau lebih tepat lagi terbuka untuk semua pasaran antarabangsa, semua orang diseluruh dunia boleh join program ini.

ok la jumpa lagi di post yang akan datang.

Translate

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.