Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, October 20, 2010

Produk Promosi Di Queensbay Mall

Pada hari Ahad yang lepas aku ader pergi ronda2 kat QM fuh bukan nak kata memang ramai sangat orang kat sana.Sampai disana aku dapati ada satu produk yang tidak asing lagi bagi rakyat Malaysia sedang mengadakan promosi produk mereka dengan begitu meriah sekali siap ader Mamat Clown lagi dok tiup belon sambil dan membentuk belon seperti "love, binatang dan macam lagi untuk diberika kepada kanak2 yang lalu di kawasan tu.

Boot mereka diserbu ramai pengujung yang dahaga nak cuba rasa produk minuman tersebut  yang di berikan secara percuma dalam cawan2 ciput kecil ,nak minum sampai kenyang kena beli laaa,

Ramai gak yang merasa minuman tersebut termasuk la aku, pakat merasa sakan laa benda free yang panas, yang sejuk semua aku bedal... hahahahah minuman free sapa tak mau... macam kata perpatah laa..." Rezeki jangan di tolak, Maut jangan di cari..."

Cuba tengok gambar kat  atas tu ramai kan pengunjung yang merasa minuman tersebut ( mau 1 lori pun habis kalau macam nnie).

Promosi produk kali ini ader di sajikan dengan artis yang menjadi duta pada produk tersebut nak tau sapa artis tu cuba tengok gambar yang nie pulak. A'a tau dak sapa tu duta produk tu.....dia artis berbangsa cina aku pun tak tau nama dia, tapi si mamat yang kecik nie siap duduk minum semeja dengan duta produk tu... huhuhuhu kemas mamat kecik tu siap pegang poster duta produk lagi (balik tido malam sampai mimpi neh minum dengan artis..wakakaka).

Mari kita pakat teka sapa si mamat kecik tu yang duduk minum dengan duta produk Alicafe , sapa berjaya meneka aku bagi hadiah spesel punya.....


Translate

online counter
====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.