Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, October 11, 2010

Bertemu Kembali Kawan Kawan Masa Sekolah Dulu

Baru Baru ni aku dapat sms dari kawan lama aku, amu dekat 20 tahun lebih tak jumpa rasa terharu jugak rupa-rupanya ada lagi kawan2 lama aku yang masih ingat kat aku walaupun telah lama aku merantau ke negeri orang (cewahhh macam jauh pi merantau nie...seberang laut la katakan... huhuhu) untuk mencari rezeki dan pengalaman hidup.

Gambar ini aku ambil dari Profile kawan aku tu, iksh3x tak sangka plak aku dia masih simpan gambar lama masa aku tingkatan 3T1 dulu tu (Ketua Kelas masa tu ) jom tengok gambar,


 Gambar nie masa aku belajar di Sekolah Menengah Labu Besar (Dari tingkatan 1 sampai tingkatan 3 ja ),
dari sumber sumber yang boleh dipercayai kawan2 aku semua ni dah berjaya dalam hidup depa nie ada yang jadi ahli koprat, cikgu ahli nujum perniagaan, tentera jepun ,polis, rasa2 yang dah jadi pensyarah kat U pun ada nie nak kena cari ni..





A'a ni gambar kawan2 aku masa kat Sekolah Menengah Kebangsaan Kulim Tahun 1987 - 88, fuhhh depa nie semua lagi hebat2 belaka, dengar kata ada yang dah jadi cikgu, Pilot heli, Pengsyarah USM, Juru ukur, Pensyarah art dan macam2 lagi nak sebut pun tak ingat dah, dulu ada setengah-setengah member aku nie termasuk dengan aku sekali la suka masuk hutang kat tepi asrama yang kami tinggal tu dulu (poteng kelas) tapi poteng2 depa pun dah berjaya lebih dari aku, bintang depa semua nie bersinar lebih dari aku, bintang aku tak cukup kilat nak bersinar macam depa nie yang sekarang jadi kuli kat syarikat asing di seberang laut nie.. huhuhuhuu..

Nanti sambung lagi cerita aku nie..


Translate

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.