Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, February 3, 2011

Perihal SMS



Hari ini aku nak share dengan korang pasal satu sms yang aku terima ,yang telah di forwardkan dari kawan aku ke henpon aku yang seperti berikut kat bawah nie..

" Assalamualaikum... Tlg jgn di hps sms ini
dari ibu said (juru kunci Mekah)
ia bermimpi, ketemu Nabi Muhammad Rasullullah S.A.W.
Dlm mimpi itu beliau berpesan kuatkan akidah dlm ibadah
krn dunia sdh goyah dan tua jgn tinggalkan solat setiap waktu,
Tlg sebarkan sms ini kepada 20 muslimat, Insyaallah anda akan
mendapat rezeki dan kekayaan yang tidak disangkan... dan ada lgi..."
(lupa dah apa lagi sebab  msg tersebut dah aku delete)

Bagi korang semua la boleh percaya ka sms macam nie jika kita tak forwardkan pada 20 rakan kita akan mendapat kesusahan (begitu lah maksud msg tu..)

Tapi aku ader la jugak forwardkan pada kawan2 aku tapi setelah di ubah suai sikit laa lebih kurang macam kat bawah nie...


"Assalamualaikum... Tlg jgn di hps sms ini
dari ibu said (juru kunci Mekah)
ia bermimpi, ketemu Nabi Muhammad Rasullullah S.A.W.
Dlm mimpi itu beliau berpesan kuatkan akidah dlm ibadah
krn dunia sdh goyah dan tua jgn tinggalkan solat setiap waktu,
Tlg sebarkan sms ini kpd muslimin muslimat Insyaallah Anda
akan dapat keberkatan. Demi Allah Tuhan  Seluruh Alam. "





online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.