Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, February 20, 2011

Pasal Makan La Pulak Di MILK A DEAL

Kali ini aku agak tertarik nak buat post pasal makan la pulak... ni gara2 aku masuk Churpchurp sosial kempen, yang pastinya aku tak berpa tau ader restoran seumpana nie kat sini, dari pengamatan aku kat website MILK A DEAL tadi depa neh dah ada cawangan di 3 negeri dah, di Kuala Lumpur, Johor dan Pulau Pinang. Apa2 apa pun kita layan dia punya kedai dulu..kat bawah neh sebagai pengenalan kepada restoran tersebut.. jeng3x

" picture ehsan dari helloharry.co.cc "

Kat bawah nie aku selit sket antara menu yang ada kat MILK A DEAL neh...

" Asam Laksa "

Yummy Toast dengan Kaya Pandan "

Barley Merah Jambu Istimewa "

" Yang nie Aku Tak tau nama apa hahaha.."

Kalau nak tau menu-menu yang lain dan tawaran diskaun yang hebat-hebat  yang terdapat di MILK A DEAL neh.. sila lawati laman web MILK A DEAL sekarang jugak... huhuhuu cakap banyak pun tak guna... baik tengok sendiri nak lagi best pergi jer kat tempat depa siap dengan boleh rasa lagi...



online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.