Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, January 5, 2011

Dapat Cek... Yahooooo

Yahooo.... aku dapat cek..jeng ..jeng...jeng , uiks korang rasa mesti cek hasil dari program-program yang aku sertai dan iklan yang ader kat blog aku neh.. kan kan kan...

Cuba lihat gambar cek kat bawah neh...

 "duit yang aku terima hari tuh "

Banyak kan jumlahnya..hahahah ... mana ada banyaknya bukannya 3 ribu tapi 3 ratus lebih jer..ahaks dah tu bertarikh tahun lepas tu.. a'aa  dah lama dah la kiranya aku dapat cek neh.. tapi baru hari ni aku wat entry cerita pasal cek neh.. saja jer nak bagi korang tengok berbulu sket..ahahahahaha.

Korang rasa2 la cek tu mai dari sapa erkk... cepat teka... jangan tak teka....  Nuffnang? Churpchurp? Adsense?
korang teka la dulu nanti aku cerita cek tu mai dari mana dan sapa yang menghantornyer... tunggu di lain entry




online counter

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.