Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Tuesday, January 25, 2011

Adap- adap Berpakaian

Kali nie aku nak tanya korang cara berpakain macam mana yang korang suka untuk isteri, adik, kakak atau anak perempuan korang berpakaian adakah ia seperti :-

berpakaian seperti ini ( gambar ikhsan dari modelkerudung.com)

berpakaian seper ini huhuhuu (gambar ikhsan dari paskotatinggi.blogspot.com)

berpakaian seperti ini (gambar ikhsan dari fightlifetoxins.com )

berpakaian seperti ini (gambar ikhsan dari bharian.com.my )

berpakaian seperti ini..iksh..iksh..iksh  (gambar ikhsan dari borakkosong.com)

Ntahlah aku sendiri pun tau tau nak kata apa2 lah mengenai cara berpakaian orang perempuan akhir zaman nie..sebab aku bukan pakar , jadi kali ini aku nak korang dengar sendiri apa kata pakar ahli ulamak di negara kita bercakap tentang cara berpakaian yang baik dari segi Agama Islam.

Dengar ceramah dari Bersama Mufti negeri Johor, dengan tajuk Berpakaian dalam Islam . dengar jangan tak dengar arrr...


Start your posting here


online counter

2 comments:

  1. bagi aku perempuan tu macam hina agama islam je.. pakai seksi lepas tu bertudung.. apa nak jadi sekarang ni!

    ReplyDelete
  2. @Myvitrd.. aku pun rasa terbakar jer.. kalau jumpa mau aku bakar pakaian dia tuh..hahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.