Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, January 6, 2011

Adap Dan Cara Potong Kuku

Aku rasa kebanyakkan korang semua nie dah tahu akan adap dan cara-cara nak potong kuku neh, dalam Islam ader di tekan kan tentang benda nie untuk kebaikan diri kita jugak bukan untuk orang lain, jom tengok gambar yang aku kepilkan kat bawah neh untuk tatapan korang semua..

Gambar potong kuku

Kalau korang amalkannya ia dapat memberi menafaat untuk korang jugak, aku pun ader ikut jugak seperti cara yang ditunjukkan kat atas tu.. kadang2 mai taim terlupa main potong ikut dan jugak...hehehehehehe

kalau korang nak lebih jelas korang boleh download kat sini ----> Adap dan Cara Potong Kuku


online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.