Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, January 9, 2011

AJL 25 Merupakan Top Blog Entry Pada Hari ini

photo ikhsan dari rentakartis.com



Mesti korang semua setuju kalau aku katan 90% blogger malam ini akan membuat entry pasal AJL 25, aku sekarang tengah do tonton AJL 25 jugak..ahaks.. tadi si Ally ader wat tweet untuk para penontong AJL ke 25 dan hadian iPhon 4 menajdi taruhannya..huhuuhuhu.. sempat juga aku retweet tadi... fuhhh jawapannya tadi aku rasa Tomok sebab gaya rambut tu..ahaks..

Dan dibawah nie adalah gambar Finalis Anugerah Juala Lagu yang ke 25..

photo ikhsan dari profharis.com

Ini adalah entry mengejut yang aku sengaja adakan untuk korang yang mengujungi dan kalau korang yang ader tersasar masuk keblog nie.. ahaks...

Dan dibawah nie plak gambar pengacara AJL ke 25 tu..ahaks aku suka.. aku suka Faizal dan Ally.. ahaks nanpak sangat depa berdua  tu ader kemistri... :P

photo ikhsan dari 2.bp.blogspot.com

Kita nantikan lah saja keputusan akhir AJL ke 25 nanti... ok ca..cincau !!!!!


online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.