Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Saturday, January 15, 2011

Dapat Cek... Yahooooo Sambungan..Ahaks

Hari nie aku nak bagi tau dari mana aku dapat cek dengan nilai sebanyak tu.

Pertama sekali nak bagi tau yang cek tu bukan Nuffnang, Churpchurp ataupun Adsense sebab setau aku pihak yang aku sebut tadi tu tak guna bank nie untuk membuat bayaran kepada ahlinya.. sila lihat gambo yang aku selit kan kat bawah neh..

cek dari citibank

Cek nie sebenornya aku dapat bila aku membatalkan polisi yang mana aku rasa membebankan aku dalam masa ini kerana bayaran yang dibuat agak tinggi memandangkan ekonomi aku tidak berapa mengizinkan aku untuk meneruskan pembayaran bulanan. Itupun setelah aku bercongak habis-habisan, membuat calculation ,bajet dan macam2 lagi lah.. dan keputusannya aku kena batal jugak polisi tu untuk mengelakkan aku dan ekonomi keluarga aku tenat di masa hadapan.

Disebabkan itulah aku membatalkan polisi insuran itu dalam masa 14 hari selepas aku menerima polisi tersebut. Dapat jer cek tu cepat2 aku pi masukkan kedalam akaun aku dan duit tu aku simpan sehingga kini belum digunakan lagi...(simpan utk masa terdesak nanti..ahaks )




online counter

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.