Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, April 17, 2011

Burung Twitter terbang dalam blog anda bila anda scroll kebawah

Hari tak ader apa cerita yang best nak kongsikan just cuma nak share dengan korang pasal burung twitter terbang dalam blog ..huhuhuu nampak best jugak ader burung biru dok terbang neh...apa? tak tau macam mana nak buat... hehehe ni yang nak aku cerita neh... jeng.. jeng..jeng cara-caranya ialah :-

tutorial nie aku dapat dari teknikbuatblog yang masuk ke mail box aku... :P


Korang boleh dapat tutorial cara nak pasang kat sini ==> 
  1. Teknik Buat Blog
  2. Way2Blogging
Aku rasa sebenarnya banyak tempat korang boleh buat rujukkan tapi aku hanya bagi dua nie jer... yang lain tu korang cari la sendiri..huhuhuhuuu





online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.