Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, April 21, 2011

Kolony.. apa-apa saja laaa..



Iksh..iksh..iksh... apa la iklan macam nie pun ada ka... pernah ka korang tengok kat TV tetiba jer kuar gambar macam nie kat screen TV (pic yang kat atas tu..) rumah korang  bulan lepas kalau tak silap aku laa..

Aku pun hari tu ingat dunia sekarang nie dah kena jangkitan toksik gara-gara iklan nie muncul masa Jepun kena gempa bumi yang kuat hari tu..huhuhuhuhu.. terdetik juga laa..dalam hati kata dunia nie dah nak kiamat..
tapi rupa-rupanya iklan rangkaian sosial secara sms.. lihat gambar websitenya kat bawah nie..


Aku rasa kalau korang yang jenis suka sms , lebih kurang macam aku laa suka sms kat orang .. elok join komuniti ne.. banyak pekdahnya join Kolony... nak tau maklumat lebih lanjut masuk jer laman sesawang KOLONY..huhuhu mari kita sama-sama pakat untuk dijangkiti .. Kenakan Infeksi ..ini merupakan moto Kolony





online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.