Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, January 9, 2012

Hati Aku Tenang Hati Anda pun Akan Tenang Ke Sini

Kali ini aku nak konsi berapa keping gambar yang sempat aku snap guna handphone aku yang tak secanggih iPhone 4S yang tengah hangat sekarang nie.

Gambar nie aku ambil ketika aku dalam perjalan ke Batu Feringhi, masa tu jalan jem kereta terlalu banyak menuju kearah sana, apabila aku sampai jer kat tempat nie hari dah lewat petang dan nak masuk waktu Maghrib dan aku mencadangkan supaya kami sekeluarga singgah di sini dulu.


Tempat nie dulu masa tsunami yang melanda Pulau Pinang dan masjid ini masih dalam pembinaan aku rasa dan KuasaNya masjid ini tidak terjejas masa peristiwa itu berlaku.


Waktu aku sampai kat perkarangan Masjid ni air laut tengah surut, kalau air tengah pasang mesti lebih menarikkan pemandangan kat Masjid nie, aku rasa laa, rasanya kena singgah lagi nie taim air laut pasang la pulak baru tau sempoi ke tidak... uuhuhuhuhu.


Nampanya gambar yang aku snap guna handphone aku nie pun cantik dan jelas jugak laa, tak sia-sia aku beli handphone nie dan la murah gambarnya pun jelas.. hhahahahaha.


Gambar nie aku ambil masa kami sekeluarga nak keluar dari perkarangan masjid terapong nie (selepas selesai sembahyang Maghrib) orang yang berkunjung kat Masjid nie punya la ramai beriuq ciuq , huhuhu gambar waktu malam, kelabu beb kurang jelas...

Lepas tu kami sekeluarga apa lagi teruskan perjalanan ke Batu Feringghi la ronda Night Market yang hangat di perkatakan tu..




online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.